Про гурток

Наказ про створення: №1/143 від 16.04.2020

Гурток, який зараз носить назву «Екотранспорт» було створено взимку наприкінці 2019 року. Його метою є об’єднати студентів технічних спеціальностей КПІ ім. Ігоря Сікорського та спеціалістів компанії Delfast для спільної роботи над проектуванням та створенням нових моделей електротранспорту. 

Чим займаються учасники гуртка: 

Створення нових конструкцій екотранспорту, зокрема, електровелосипедів, спираючись на практичний досвід компанії Делфаст з подальшою можливою реалізацією на платформах громадського фінансування, наприклад Краудфандинг.


Велосипеди з електричним приводом – сегмент ринку електротранспорту, який зараз розвивається найшвидше. Це зумовлено порівняно невисокою ціною, малими габаритами і, насамперед, високим ступенем кастомізації (пристосування до індивідуальних потреб користувача). Саме тому кількість виробників двоколісних транспортних засобів з електроприводом невпинно збільшується.

Двома основними підходами при конструюванні двоколісного електротранспорту є поєднання існуючих велосипедних вузлів з електричним обладнанням та розробка нових конструкцій, які повністю підходять для використання електроприводу. При першому варіанті досягається низька ціна виробу, а другий забезпечує високу якість і дає змогу проектувати транспортні засоби різного призначення.

Останнім часом набуває поширення використання електровелосипедів для перевезення невеликих побутових вантажів. Особливістю таких велосипедів є посилена рама, здатна витримувати надвисокі навантаження, підвищена потужність електроприводу та збільшена ємність батареї акумуляторів. Однак більшість наявних на ринку вантажних електровелосипедів мають жорстку раму, яка передає вібрації та ударні навантаження від коліс водієві та вантажу. Це унеможливлює перевезення цінних речей та крихких вантажів.

Зараз студенти займаються проектом вантажного електровелосипеда. Основна проблема, яку хочемо вирішити – зробити перевезення малогабаритних вантажів на електровелосипедах безпечним та більш зручним для водія.

Наша конструкція рами дозволяє встановити передню та задню підвіски, які поглинатимуть механічну енергію в процесі руху велосипеда, перетворюватимуть її в теплову енергію і розсіюватимуть її в навколишнє середовище. За рахунок цього енергія від ударів коліс при їзді по нерівній поверхні не впливає на водія та вантаж або пасажирів, яких він перевозить.

Також електровелосипед матиме різні модифікації, які відрізнятимуться використаними при їх виготовленні комплектуючими. Наприклад, найдорожча модель матиме по одному редукторному мотор-колесу на кожне колесо потужністю 500 ват, тобто буде повнопривідною, закриту коробку передач у вузлі каретки та ремінну передачу

Такі комплектуючі дозволять значно подовжити термін використання велосипеду. Закрита коробка передач не потрапляє під вплив зовнішнього середовища, тому менше зношується і її технічне обслуговування можна проводити рідше. Ремінна передача також є довговічнішою за ланцюгову за рахунок того, що її не потрібно змащувати, а тому на ній не накопичується пил і пісок, які чинять абразивну дію на шківи та ремінь.

Ємності акумуляторної батареї за попередніми розрахунками вистачить на подолання відстані до 100 кілометрів в залежності від режиму роботи електричних двигунів. Контролер для керування роботою двигунів буде виготовлено українською компанією «Діада Груп».

До команди гуртка входять студенти Механіко-машинобудівного інституту та Факультету Електроенерготехніки і Автоматики КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Немає коментарів:

Дописати коментар